ဧဒင္အခ်စ္ပံုၿပင္: ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ဟီး႐ိုးေတြက ရသနဲ႔ ေဇယ်ာေသာ္ပဲ ဆိုတဲ့ မ်ိဳးေက်ာ့ၿမိဳင္

Monday 2 April 2012

ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ဟီး႐ိုးေတြက ရသနဲ႔ ေဇယ်ာေသာ္ပဲ ဆိုတဲ့ မ်ိဳးေက်ာ့ၿမိဳင္



 စိုင္းစိုင္းရဲ႕စာနယ္ဇင္းရွင္းလင္းပြဲမွာ မ်ိဳးေက်ာ့ၿမိဳင္နဲ႔ ေတြ႕ဆံုခိုက္-

"အခု ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ အေခြ အတြက္ရယ္၊ တျခားသူေတြ လာအပ္ တဲ့ အႏုပညာအလုပ္ေတြ လုပ္ေပးေန ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က်ေတာ့ အရင္ ထဲက ဘယ္ႏွစ္ ေရာက္ရင္ ဘယ္အေခြ ဘာလုပ္မယ္ ဆိုတာမ်ိဳးဆိုေတာ့ ကြ်န္ ေတာ္လိုခ်င္တဲ့ အေနအထားပါ။ ဒီ အေနအထား ကေလ။ ကြ်န္ေတာ္အေခြ ကို ဒီႏွစ္ထဲမွာ ထြက္ႏိုင္ မယ္လို႔ ထင္ ပါတယ္" လို႔ ဆိုသြားပါတယ္။

ဆက္ လက္ၿပီး လက္ရွိအေျပာင္းအလဲမ်ား အေပၚအျမင္ကို ေမးၾကည့္ေတာ့-
"ေကာင္းတာေတြပဲ ေမွ်ာ္ လင့္ပါတယ္။ ေကာင္းတာရွိရင္ ဆိုးတာေတြလည္း ရွိတယ္ဆိုတာ သိ ရမယ္။ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ ပံုစံအတိုင္းပဲေနပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ကအမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ ဒီအရြယ္က ဒါေတြလုပ္ရမယ့္ အရြယ္ေပါ့ေနာ္။

ဒါေပမယ့္ ေသခ်ာ ဂဃနဏ တကယ္ သိတကယ္တတ္တာမ်ိဳးလိုခ်င္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ရသတို႔ဘာတို႔နဲ႔ေတာ့ ဆံု ျဖစ္ပါတယ္။သူတို႔ကတကယ္ Strong ျဖစ္တယ္ ေလ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့သူတို႔ စေျပာတုန္းက ကြ်န္ေတာ္သိပ္မထင္ ဘူး။

ေနာက္ပိုင္း တကယ္လုပ္လာ ေတာ့မွ သိလာတာ။ကြ်န္ေတာ္ အၿမဲ ေျပာပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ဟီး႐ိုးေတြ က ရသနဲ႔ေဇယ်ာေသာ္လို႔ေလ။ ဘာလို႔ လဲဆိုေတာ့ ေယာက်ာ္းေလး အရမ္း ဆန္ပါတယ္" လို႔ ေျဖသြားတဲ့ မ်ိဳး ေက်ာ့ၿမိဳင္က သႀကၤန္အၿပီးမွာ Show လုပ္ဖို႔ရွိတယ္လို႔ ဆိုသြားပါတယ္။

From:ရိုးရာေလး by:ဝါဝါၾကည္

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...