အမည္အတု (သို႔မဟုတ္) အမည္၀ႇက္ျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားသည့္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္အေကာင့္၊
မိမိ၏ အိမ္ေမြးတိရစၧာန္တစ္ေကာင္ေကာင္အတြက္ ျပဳလုပ္ထားသည့္အေကာင့္၊
အျခားဆိုက္မ်ားကို၀င္ရန္အတြက္ သီးသန္႔ ဖန္တီးထားသည့္ ေနာက္ထပ္အေကာင့္
မ်ားမႇာ ခန္႔မႇန္းေခ်အားျဖင့္ ၈၃ ဒသမ ၀၉ သန္းခန္႔ ရႇိေနေၾကာင္း
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က ထုတ္ျပန္ထားသည္။
ၾသဂုတ္လ ၁ ရက္ေန႔တြင္ အသစ္ျပင္ဆင္ခဲ့သည့္ စည္းမ်ဥ္းမ်ားအရ
ပံုမႇန္ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္သံုးစြဲသည့္ အေကာင့္ေပါင္း ၉၉၅ သန္းအနက္ ၈ ဒသမ ၇
ရာခိုင္ႏႈန္းကို ပြားထားသည့္အေကာင့္ႏႇင့္ အေကာင့္အတုမ်ားအျဖစ္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က
သတ္မႇတ္ခဲ့ၿပီး ပိတ္ပစ္ရန္ လိုလားေနေၾကာင္း သိရသည္။
''ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မႇာ အေကာင့္အတုေတြကို ရႇာေဖြၿပီး ဖ်က္ပစ္ဖုိ႔ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔
ေယဘုယ်အားျဖင့္ ရည္ ရြယ္ထားပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က
အမည္စစ္စစ္မႇန္မႇန္နဲ႔ သံုးတဲ့သူေတြအတြက္ဆိုတဲ့ အေျခခံမူနဲ႔
ဖန္တီးထားတာပါ''ဟု ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ လံုျခံဳေရးအရာရႇိခ်ဳပ္ ဂ်ဳိးဆူေလဗန္က
စီအင္န္အင္န္သို႔ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယင္းသို႔ အေကာင့္အတုဟု သတ္မႇတ္ထားသည့္ အေကာင့္မ်ားကို ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က သံုးမ်ဳိးခြဲျခား သတ္မႇတ္ထားသည္။
ပြားထားသည့္ အေကာင့္မ်ား၊ က႑မႇားၿပီးဖြင့္ထား သည့္အေကာင့္မ်ားႏႇင့္
မလိုလားအပ္ေသာ အေကာင့္မ်ားဟူ၍ျဖစ္သည္။ ပြားထားသည့္ အေကာင့္အေရအတြက္မႇာ
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ ပံုမႇန္သံုးစြဲသူအားလံုး၏ ၄ ဒသမ ၈ ရာခိုင္ႏႈန္းရႇိေနၿပီး ၄၅
ဒသမ ၈ သန္းမွ် ရႇိေနသည္။ ပံုမႇန္သံုးစြဲသူဆိုသူမႇာ လစဥ္
အနည္းဆံုးတစ္ႀကိမ္ထက္မနည္း ၀င္ေရာက္သံုးစြဲသည့္အေကာင့္မ်ားျဖစ္သည္။
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္၏ စည္းမ်ဥ္းအရ အသံုးျပဳသူတစ္ဦးလွ်င္ ကိုယ္ေရး အေကာင့္တစ္ခုထက္
ပိုမရႇိရသလို အျခားသူမ်ားကိုယ္စား အေကာင့္ ဖန္တီးျခင္းကိုလည္း
ခြင့္မျပဳထားေပ။ ကေလးမ်ားအတြက္ မိဘက လုပ္ေပးထားေသာ အေကာင့္မ်ားသည္ အသက္ ၁၃
ႏႇစ္ေအာက္မ်ား သံုးစြဲျခင္းကို ခြင့္မျပဳဆိုေသာ စည္းမ်ဥ္းကိုပါ
ခ်ဳိးေဖာက္ရာေရာက္ေနသည္။
က႑မႇားၿပီး ဖြင့္ထားေသာ အေကာင့္မ်ားဆိုသည္မႇာ ကုမၸဏီမ်ား၊ အဖြဲ႔မ်ား၊
တိရစၧာန္မ်ားအတြက္ အေကာင့္ဖန္တီးရာတြင္ ပံုမႇန္သံုးစြဲသူအျဖစ္ က႑မႇား
ဖြင့္ထားျခင္းကို ဆိုလိုသည္။ ယင္းသို႔ေသာ အေကာင့္မ်ားကို Pages
ဟုသတ္မႇတ္ၿပီး သီး ျခား ဖြင့္ခြင့္ေပးထားသည္။ သို႔ရာတြင္ ပံုမႇန္လူသံုး
ကိုယ္ေရးစာမ်က္ႏႇာအျဖစ္ က႑မႇားဖြင့္ထားသည့္ အေကာင့္မႇာ ၂၂ ဒသမ ၉ သန္းမွ်
ရႇိေနၿပီး ယင္းတုိ႔ကို အခ်က္အလက္မ်ား မဆံုး႐ႈံးေစဘဲ Pages အျဖစ္
ေျပာင္းဖြင့္ခြင့္ျပဳထားသည္။
တတိယအုပ္စုမႇာ အနည္းဆံုးျဖစ္ေသာ္လည္း ျပႆနာအႀကီးဆံုး ျဖစ္သည္။ ၁၄ ဒသမ ၃ သန္းမွ်ေသာ အေကာင့္မ်ားသည္ ကုမၸဏီ၏ စည္းမ်ဥ္းမ်ားကို ခ်ဳိးေဖာက္ၿပီး တစ္စံုတစ္ရာ ရည္ရြယ္ခ်က္ရႇိရႇိျဖင့္ အေႏႇာင့္အယႇက္ေပးရန္ ဖြင့္ထား သည့္အေကာင့္မ်ားျဖစ္သည္ဟု ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က ေတြ႔ရႇိထားသည္။
တတိယအုပ္စုမႇာ အနည္းဆံုးျဖစ္ေသာ္လည္း ျပႆနာအႀကီးဆံုး ျဖစ္သည္။ ၁၄ ဒသမ ၃ သန္းမွ်ေသာ အေကာင့္မ်ားသည္ ကုမၸဏီ၏ စည္းမ်ဥ္းမ်ားကို ခ်ဳိးေဖာက္ၿပီး တစ္စံုတစ္ရာ ရည္ရြယ္ခ်က္ရႇိရႇိျဖင့္ အေႏႇာင့္အယႇက္ေပးရန္ ဖြင့္ထား သည့္အေကာင့္မ်ားျဖစ္သည္ဟု ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က ေတြ႔ရႇိထားသည္။
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္သည္ မည္သည့္အေကာင့္ကိုမဆို အတုဟု ယူဆပါက ဖ်က္ပစ္မည္ျဖစ္ၿပီး
ယင္းအေကာင့္မႇ အခ်က္အလက္မ်ားအားလံုးကို အမ်ားျမင္ေတြ႔ႏုိင္ျခင္းမရႇိေတာ့ရန္
ဖယ္ရႇားပစ္မည္ျဖစ္သည္။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ ဆာဗာမ်ားတြင္မူ ယင္းအခ်က္အ လက္မ်ားကို
သိမ္းဆည္းထားမည္ျဖစ္သည္။
Eleven Media:
No comments:
Post a Comment