ဧဒင္အခ်စ္ပံုၿပင္: တနဂၤေႏြမွာ အားလပ္ရက္ရခဲ့ရင္ ကာရာအိုေက သြားဆိုေလ့ရွိတယ္လို႕ ဆိုတဲ့ ၀တ္မံႈေရႊရည္

Thursday 18 July 2013

တနဂၤေႏြမွာ အားလပ္ရက္ရခဲ့ရင္ ကာရာအိုေက သြားဆိုေလ့ရွိတယ္လို႕ ဆိုတဲ့ ၀တ္မံႈေရႊရည္

         အသက္ႀကီးလာတာနဲ႔အမွ် ဘ၀က အေမာဆိုတဲ့ အရာေတြကိုခ်ည္းပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီကို သယ္ယူလို႕ လာခဲ့ပါေတာ့တယ္။ မြန္းက်ပ္တဲ့ ေန႕စြဲေတြႀကားမွာ အားလပ္ခ်ိန္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႕အတြက္ ရွာမွရွားပါပဲ။ ငယ္စဥ္က တနဂၤေႏြေန႕ေလးတစ္ေန႕ကို ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ ရျပီဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕မွာ လုပ္စရာေတြ ၊ ေပ်ာ္စရာေတြက တန္းစီလို႕။ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရဲ႕ တနဂၤေႏြဟာ သိပ္ျပီးရုပ္ထြက္မလွေတာ့ပါဘူး။ အလုပ္ျပီးရင္းအလုပ္ ဆိုတဲ့အတိုင္း အရြယ္ေရာက္လာတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို တနဂၤေႏြက လက္ေဆာင္ေပးတဲ့အရာဟာ အလုပ္ေတြသာ ျဖစ္လို႕ေနပါေတာ့တယ္။ တနဂၤေႏြမွာ လုပ္ငန္းခြင္ထဲေရာက္ရွိေနတက္သူေတြအနက္  အႏုပညာရွင္ေတြဟာ ထိပ္ဆံုးကပါပဲ။ ဒီတစ္ပတ္မွာေတာ့ အားလပ္ရက္က တနဂၤေႏြစိတ္ကူးစိတ္သန္းေတြ အေႀကာင္းကို မင္းသမီး၀တ္မံႈေရႊရည္နဲ႔ စကားေျပာႀကည့္ျဖစ္ရာမွာေတာ့..........................



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...