
မိုနီကုတ္ပ္ဟုေခၚေသာ ေလွာင္အိမ္သဏၭာန္ကဲ့သို႔ တစုတစည္းတည္း ဖြဲ႕စည္းထားေသာ ကိုယ္ထည္ရွိၿပီး ၎ယာဥ္၏ကိုယ္ထည္ကို သံမဏိပိုက္လံုးမ်ားျဖင့္ ေလွာင္အိမ္သဏၭာန္ တည္ေဆာက္ထားေသာ နည္းပညာေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ားကို ပိုမိုလံုၿခံဳမႈေပးႏုိင္သည့္အျပင္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားအတြက္ ေလာင္စာဆီႏွင့္ တာယာပါးႏႈန္း ပို၍သက္သာေစရန္ တည္ေဆာက္ထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။
''မိုႏုိကုတ္ပ္ နည္းပညာကို ဘတ္စကားေတြတင္ မဟုတ္ဘူး။ ေလယာဥ္ကိုယ္ထည္ တည္ေဆာက္တဲ့ ေနရာေတြလည္း သံုးတယ္။ အခုျမန္မာျပည္ ေစ်းကြက္အတြင္းက ယာဥ္အမ်ားစုရဲ႕ ဖြဲ႕စည္းပုံက ေအာက္ပိုင္း ဖရိန္နဲ႔သံကုိယ္ထည္ကို မူလီဆြဲထားတဲ့စနစ္၊ ဒီအားနည္းခ်က္ေတြက ဖရိန္အေလးခ်ိန္မ်ားလို႔ ဆီစားတယ္၊ တာယာစားတာေတြျဖစ္လာတာ။Young Man Busေတြရဲ႕ အားသာခ်က္က သီးျခားေရွ႕ဝင္႐ိုးကို အသံုးျပဳထားလို႔ ေျမျပင္မညီညာရင္ေတာင္ ခရီးသည္မ်ား၏ ၿငိမ့္ေညာင္းမႈကို ေလ်ာ့ပါးျခင္းမရွိဘူး'' ဟု Young Man Myanmar Groupမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ျပည္ျမန္မာဂ်ာနယ္သို႔ ေျပာၾကားသည္။
No comments:
Post a Comment