ဧဒင္အခ်စ္ပံုၿပင္: မဲရဖို႔အတြက္ လူေတြသြင္းခဲ့တဲ့ အမွား

Wednesday 13 June 2012

မဲရဖို႔အတြက္ လူေတြသြင္းခဲ့တဲ့ အမွား



“ႏိုင္ငံေတာ္ရဲ႕ ဝင္ေပါက္ အေနာက္တံခါးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရခိုင္လူမ်ိဳးေတြက ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အေသခံၿပီး ျဖစ္ျဖစ္ အငတ္ခံၿပီး ျဖစ္ျဖစ္ ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့တယ္။

ဒါေပမဲ့ အစိုးရ ဝန္ထမ္းေတြက အက်င့္ပ်က္ခဲ့တာေတြ ရွိတယ္။ ပိုက္ဆံေပးၿပီး လိုခ်င္တာေတြ ဖန္တီးသြားခဲ့တာေတြ ရွိတယ္။ ေအာက္ေျခမွာ ျဖစ္ခဲ့တာေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေနခဲ့တဲ့
 ေခတ္အဆက္ဆက္ပဲ …။

မဲရဖို႔အတြက္ လူေတြသြင္းခဲ့တဲ့ အမွားပဲ။ ေခတ္အဆက္ဆက္မွာ မွားခဲ့တာေတြ အမ်ားႀကီးပဲ။ သတိမရွိခဲ့တဲ့ အခါက်ေတာ့ ဘူးသီးေတာင္၊ ေမာင္ေတာ က်ဆံုးမလို ျဖစ္ေနၿပီ။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ သေဘာထားကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ပိုက္နက္ေျမကို တစ္လက္မမွ အဆံုးရႈံးမခံႏိုင္ဘူး။ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ဘိုးေဘးစဥ္ဆက္ အေမြေပးခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ေျမ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ေလ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ေရ တစ္လက္မမွ မေပးဘူး။

အဆံုးရႈံးမခံဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကာကြယ္သြားမွာပါ” ဟု ေဒါက္တာ ေအးေမာင္က ေျပာဆုိသည္။

ဇြန္လ (၈) ရက္ေန႔ထုတ္ True News ဂ်ာနယ္ပါ ရခုိင္တုိင္းရင္းသားမ်ားတုိးတက္ေရးပါတီ စစ္ေတြၿမိဳ႕နယ္ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ ေဒါက္တာေအးေမာင္ႏွင့္ ေတြ႕ဆုံျခင္းမွ ေကာက္ႏုတ္ခ်က္

From: The Voice Weekly

1 comment:

  1. ေအးဗ်ာတကယ္ကို ထိန္းသိမ္းသင့္တယ္..
    ျမန္မာတိုင္းရင္သားကလြဲရင္ တိုင္းတစ္ပါးသားဆို
    မထားသင့္ေတာ့ဘူး

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...