ဧဒင္အခ်စ္ပံုၿပင္: ဖိလစ္ပိုင္ႏိုင္ငံသားေလး သီဆိုထားတဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္း

Wednesday 22 May 2013

ဖိလစ္ပိုင္ႏိုင္ငံသားေလး သီဆိုထားတဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္း

သီခ်င္းေလးကိုနားဆင္ျပီးျပီဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ေ၀ဖန္ေတြးေခၚခ်က္ေလးေတြ
ခဏေလာက္ဖတ္ၾကည့္ေပးပါလား .. အခ်ိန္ရရင္ေပါ့ဗ်ာ။
အၾကိဳးရွိမယ္လို႔ေတာ့ ထင္ပါတယ္ ..


ဒီလို အျခားႏိုင္ငံသားတစ္ဦးက ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းကို သီဆိုေနတာကို
ကြ်န္ေတာ္ ၾကားရေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ဂုဏ္ယူ၀မ္းသာမိပါတယ္ဗ်ာ ..
သူဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းမွမဟုတ္ပါဘူး
ႏိုင္ငံေပါင္းစံုရဲ႕ ႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းကို စိတ္ပါ၀င္စားစြာ
သီဆိုေနသူျဖစ္တယ္ ဗ် ..။

အခုကြ်န္ေတာ္ေျပာေနတဲ့စကားေတြက အဓိကမက်ေသးဘူးဗ်ာ့
ဆက္ဖတ္ေပးသြားပါအံဳး ဗ်ာ ...

ကြ်န္ေတာ္သီခ်င္းေလးကိုအံုးထိနားေထာင္ၾကည့္တဲ့အခါမွာေတာ့
ကြ်န္ေတာ့္အေတြးေလးေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္ရည္၀ဲမိတယ္ ဗ်ာ့
ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆိုေတာ့ အဲ့ဒီလို ႏိုင္ငံျခားသားတစ္ဦးက
ျမန္မာႏိုင္ငံသီခ်င္းကို ပီသစြာမဆိုႏိုင္ေပမယ့္
စိတ္ပါ၀င္းစားစြာ ၾကိဳးစားသီဆိုေနလို႔ေလ ဗ်ာ ။

သီခ်င္းနားေထာင္ရင္း အေတြးတစ္ခု၀င္လာတယ္ ဗ်။
ကြ်န္ေတာ္သက္ပ်င္းခ်လိုက္တယ္ဗ်ာ .... ဟမ္းးးးးးးးး။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံသားေတြက အေျခခံပညာအထက္တန္းေက်ာင္းဆင္းျပီဆိုတာနဲ႔
ႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းကို မဆိုျဖစ္ၾကေတာ့ဘူးေလ ဗ်ာ
တပ္မေတာ္သား(အစိုးရ၀န္ထမ္း) ကလြဲ၍ေပါ့ဗ်ာ

ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အျပင္လူေတြလည္း ရုပ္ရွင္ရံုမွာေတာ့ သံစဥ္ေလးၾကားလို႔
မွတ္တပ္ရပ္ၾကတာပဲမဟုတ္လား ဆိုခ်င္မွဆိုျဖစ္ေတာ့မွာေလ ဗ်ာ။
တိုးတိုးေလးနဲ႔စိတ္ထဲကေန ဆိုလိုက္ပါဗ်ာ ။။

ဟုတ္ပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းမဆိုျဖစ္တာ ၾကာပါျပီ ဗ်ာ
ဒီ ကေလးဆိုမွပဲ ကြ်န္ေတာ္ ျပန္လိုက္ဆိုၾကည့္ေနရတာကို ဗ်။

အင္း ... ဒါနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံက အဂၤလိပ္ဘာသာရပ္ကိုအရမ္းအထင္ၾကီးၾကတယ္ဗ်ာ့
ႏိုင္ငံျခား စံခ်ိန္မွီ တိုးတက္ေျပာင္းလဲလာခ်င္ၾက တယ္ေလ ဗ်ာ။
ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ကေတာ့ ႏိုင္ငံျခားက အေတြးအေခၚေတြကို အရမ္းႏွစ္သက္သေဘာက်တယ္ ...။
ဒါေပမယ့္ ျမန္မာႏိုင္ငံႏွင့္ မသင့္ေလွ်ာ္တဲ့ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈနဲ႔ အခ်ိဳ႕အက်င့္စရိုက္ေတြကိုေတာ့ သေဘာမက်ဘူး ဗ်ာ ...။

ဒီလိုပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံသားေတြက ႏိုင္ငံျခားသို႔ေျပာင္းေရြ႕သြားၾကတာမ်ားတယ္
ႏိုင္ငံျခားမွာလည္း ႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းကို ဆိုခ်င္ၾကမွာပဲေလ ဗ်ာ

ဒါနဲ႔႔ပဲ ႏိုင္ငံျခားသားေတြ ျမန္မာႏိုင္ငံထဲကို ၀င္ေရာက္ေနထိုင္တဲ့ ျပည္ပႏိုင္ငံသားဦးေရ
ပိုမိုမ်ားျပားလာျပီ ဗ်ာ့ ...

ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္ ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြ က်န္အံုးမလားလို႔ ေတြးမိျပီး
ကြ်န္ေတာ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတာပါ ဗ်ာ..။ ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြကို ျမန္မာႏိုင္ငံမွာပဲေနထိုင္ေစခ်င္တယ္ ဗ်ာ ။
ႏိုင္ငံျခားသားေတြ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ေနရာယူလာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏိုင္ငံသားေတြအတြက္ ေနရာမဲ့ေတာ့မယ္ ဗ်ာ့။
အခုလို ႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းဆို ဘယ္သူမွဆိုတတ္ၾကေတာ့မယ္ မထင္ပါဘူး ဗ်ာ ...။ အဲ့လိုအေတြးစိတ္ေတြနဲ႔
ကြ်န္ေတာ္ မ်က္ရည္၀ဲလာခဲ့တာပါ...။

သီခ်င္းအဆံုးမွာ ကြ်န္ေတာ္ မ်က္လံုးကိုစံုမိတ္လိုက္တယ္ မ်က္ရည္ေတြက်လာခဲ့ေတာ့တယ္ ဗ်ာ။ ၀မ္းနည္းမဆံုးျဖစ္ရတယ္ ...ဗ်။
အခုလိုအခ်ိန္မွာ ေတာ့ အခ်ိန္မွီပါေသးတယ္ ဗ်ာ...။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တေတြအားလံုး ႏိုင္ငံေတာ္ၾကီးကိုအေလးထားျမတ္ႏိုးၾကရင္
မေကာင္းဘူးလားဗ် ...။ အခ်ိဳ႕ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြ အျခားႏိုင္ငံသားခံယူၾကကုန္ျပီ ဗ် ...။
ကြ်န္ေတာ္၀မ္းနည္းမိျပန္တယ္ ဗ်ာ ...။

အဲ့ဒီလို တစ္ျခားႏိုင္ငံေတြကို အားက်ေနမယ္ဆိုရင္ ျမန္မာႏိုင္ငံဆိုတာၾကီးက အျခားႏိုင္ငံသားေတြေနထိုင္တဲ့ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံ
အျဖစ္ေျပာင္းလဲသြားႏိုင္တယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္အေတြးေတြ၀င္လာတယ္ ဗ်ာ ...။
ႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းကို ဒီလို မပီသတဲ့အသံေတြနဲ႔ ေနာင္တစ္ခ်ိန္ျဖစ္သြားမွာစိုးတယ္ ဗ်ာ့။

အိမ္ျခံေတြေရာင္းျပီး ႏိုင္ငံျခားသို႔ေျပာင္းေရြ႕ေနထိုင္ခ်င္ေနၾကပါ ဗ်ာ
ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ေရာင္းလိုက္တဲ့အိမ္ေလးက ျမန္မာႏိုင္ငံလူမ်ိဳးျဖစ္ပါေစ ...။
ျမိဳ႕ထဲမွာ အေနဆင္းရဲလို႔ အိမ္ေရာင္းမယ္ဆိုရင္လည္း
ေစ်းေကာင္းေပးတဲ့ ႏိုင္ငံျခားသားကိုေတာ့ မေရာင္းေစခ်င္ဘူးဗ်ာ ...။
ဆင္းရဲသားေတြ ျမိဳ႕စြန္ေရာက္ကုန္ၾကတာပဲမဟုတ္လား ဗ်ာ့ ...။

ျမန္မာႏိုင္ငံမွာပဲ ပညာတတ္ေတြလူေတာ္ေတြ လူခ်မ္းသာေတြ အားလံုးစုေပါင္းေနထိုင္ၾကမယ္ဆိုရင္ ....
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံၾကီးတိုးတက္ေျပာင္းလဲလာမွာျဖစ္တယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ထင္တယ္ ဗ်ာ့ ..။

ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းကို ေန႔တိုင္းမဆိုျဖစ္ရင္ေတာင္
တစ္ပတ္တစ္ၾကိမ္ ဆိုၾကည့္ၾကပါအံဳးဗ်ာ ...

ကယ္ဗ်ာ ... ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြ ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္သီခ်င္းကို အစဥ္မပ်က္ ပီပီျပင္ျပင္သီဆိုႏိုင္ၾကပါေစဗ်ာ ..။
ျမန္မာႏိုင္ငံကိုခ်စ္ျမတ္ႏိုးလွ်င္ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာပဲ အေျခခ်ေနထိုင္ေစခ်င္ပါတယ္ ...။

ေဆာရီးဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္စကားမ်ားသြားျပီ စာကိုအဆံုးထိဖတ္ေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါပဲဗ်ာ..။

ျမန္မာႏိုင္ငံကိုခ်စ္ျမတ္ႏိုးေသာစိတ္ျဖင့္ ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာက်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစဗ်ာ ....။

ေတြးေခၚေရးသားသူ/ POEM SNPZ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...